Ughrrrrr... tak wydzierają się metalowcy. GCRrrrrrrrrrrrrrrr, UCRrrrrrrrrr. UCAaaaaaaaaaaaa drą się detepowcy. A tak, bo zarządzanie tymi technikami to niełatwa sprawa. Jak odwzorować barwy achromatyczne? Jak sprawić by szarości ładnie wyglądały na wydrukach a nie irytowały?
To nie jest łatwa gra. Właśnie, w [Poster] fascynująca gra uGCRo kontra lUCRo i lUCA czyli grafiku, nie irytuj się. Wielka rozgrywka między GCR, UCR, UCA i bezkorekcyjnego CMYK. Tam też kompendium wiedzy o eliminacji lub redukcji szarości i czerni pochodzących z połączenia trzech barw pierwszorzędowych [cyjan + magenta + żółty] i zastąpienia ich czernią. Gra także w [Music]. Tutaj nuty GCR-moll i fis-UCR, bo wybrzmiewają tak swojsko brzmiące albumy jak [The UCR album] i [GCR Stimulus Pack]. Niezwykłe!
A w [Book] trzeba poszukać UCR, bo ukrył się. No właśnie, gdzie? W małych ziarenku? Nie, tam Tulipanka przecież się narodziła. Może trzeba poszukać w Wielkim Wybuchu? Za to po lekturze [Graphic] grafik już nie musi szukać, gdzie ustawiać GCR i UCR w Adobe Photoshop. Tak, grafiku nie szukaj, nie irytuj się. [der Graphiker ärgere Dich nicht]. Ja, ja. GCRrrrrrrrrrrrrrrr, UCRrrrrrrrrr. UCAaaaaaaaaaaaa. Ja, ja.
Więcej w papierowej wersji DTPzine.
z graficznym pokręceniem
kropatzevsky_rip_art

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz